• (Android/iOS) PK XD - Play with your Friends mod wiele złota

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PK XD - Play with your Friends ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PK XD - Play with your Friends IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod wiele złota ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ PK XD - Play with your Friends 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ogółem gra jest fajna ale jest trochę mała mapa i nie można pisać szczeże bardzo lubię grać w roblox ale ta gra jest za mało rozwinięta jest mi się że jak możesz dodali możliwości to może znowu zacznę grać e PK XD

    Bardzo podobała mi się nowa aktualizacja !! Jedynym problemem jest to, że wszystko jest bardzo drogie . Różdżka msgic była bardzo droga . pls pls sprawia, że klejnoty są łatwiejsze do zdobycia .

    jakieś dziwne nagrania mi się wyświetlały w galerii nie wiem czy robić tej gry ale hyba tak... proszę proszęcie ten błąd...

    Uwielbiam tę grę alllllllot. Gram w tę grę od prawie 1 roku niewiele. Najbardziej podobało mi się to, że minigry i animacje w niej są tak goooog


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :